31 Mart 2014 Pazartesi

Volkswagen Golf 40 Yaşında!

Takvimler 29 Mart 1974'ü gösterdiğinde, seri üretim ilk Volkswagen Golf üretim hattından inmişti. O zamanlar ben Dünya'ya daha inmemiştim tabii, ama Golf'ün nesiller boyu süregelen başarısını birçok kere okudum ve çevremdekilerden işittim.

Segmentinin referans modeli olarak kabul edilen Golf'ün benim hafızamdaki ilk yer edişi ise, 90'lı yılların sonuna dayanıyor. Bir aile dostumuz, üniversiteyi kazanan oğluna o zamanlar 4. nesliyle satışta olan bir VW Golf hediye etmişti. İlk defa otomobili olan oğlunun o sevinci, belki de benim otomobile olan merakımı destekleyen faktörlerden biriydi. Bu sebeple, kıyısından köşesinden de olsa Golf benim için özel modellerden biri. Bugün 40. yılını dolduran Golf, kim bilir sizin için ne "anlam"lar, ne "ilk"ler ifade ediyor..

Karşınızda, 7 nesliyle 40 senede 30 milyonun üzerinde satan VW Golf'ün fotoğraflarla değişimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi yorumlarda paylaşın..