#BloggerStajda

#BloggerStajda başlığı altında, adından da anlaşılacağı üzere sadece kariyer maceralarım yer alıyor. Kariyerimi uzun bir süre önce otomotiv sektöründe ilerletmeye karar verdim. Çalışma hayatı öncesinde, stajlarımı da yine otomotiv sektöründe gerçekleştirmeyi planlıyorum. Yani, farklı bir persfektiften bakarak bu başlık altından da otomobiller hakkında yazmaya tam gaz devam... 
--

2014 Yaz Stajları

2014 yaz stajlarımda ana hedefim, marka tarafı ve ajans tarafı olmak üzere "Otomotiv Sektöründe Kurumsal İletişim" madalyonunun iki yüzünü de deneyimleyebilmekti. İşe yaz başında marka tarafıyla başladım. Toyota Türkiye Kurumsal İletişim Departmanı'nda stajımı başarıyla tamamladım. Ardından, sıra ajans tarafına geldi. Madalyonun bu ikinci yüzünü ise, Volvo Car Türkiye'nin de tüm iletişim çalışmalarını yürüten bernaylafem iletişim ve marka yönetimi'nde Eylül ayında dört hafta boyunca deneyimledim. 

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.
    Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.
Toyota Sakarya Fabrikası'nda adım atmadık yer bırakmadım.
Toyota Prius lansmanında değilim, Toyota Türkiye'de stajdayım :)
Toyota Way Giriş Eğitimi'ni Toyota Türkiye İK Uzmanı Sevim Özen verdi.
Bernaylafem İletişim ve Marka Yönetimi (Volvo Car Türkiye'nin İletişim Ajansı)
Ajansın duvarları, Volvo'yla çalışıldığını haykıran detaylara sahip. 
2015 Yaz Stajları

2015 yaz stajlarındaki ana hedefim, otomotivde Pazarlama ve mümkünse dijital pazarlamayı deneyimleyebileceğim başarılı bir şirkette stajımı yapmaktı. 2014 yazında olduğu gibi yine tek şirketi hedefim olarak belirledim ve tek staj başvurusu yaptım. Mercedes-Benz Türk A.Ş.'ye kabul edildim ve stajımı dijital pazarlamanın da dahil olduğu Pazarlama İletişimi ve Müşteri Yönetimi Departmanı'nda gerçekleştirdim.

Mercedes-Benz Türk A.Ş.
Mercedes-Benz Türk'te Staj. Zorlu ve Öğretici Bir Okul.
Kuru kuru staj yapmakla yetinmeyip departman yöneticimle bir röportaj yapmayı düşündüm. :) Sağolsun, Gamze Şulen teklifimi geri çevirmedi. Gamze Hanım ile Mercedes-Benz’in marka iletişim çalışmaları ve otomotivde kariyer üzerine konuştuk.
2016 Yaz Stajı

Mercedes-Benz'de Pazarlama İletişimi&Dijital Pazarlama'yı deneyimledikten sonra işin mutfağını görme isteğim doğdu. Ne var ki, yaz başında Autocar Türkiye'de editörlük görevini üstlendiğimden dolayı o yaz ajans stajı yapmak için zaman yaratamadım. Bu yüzden 2016 yaz dönemi stajımı müşterileri arasında en az bir otomotiv şirketi bulunan bir reklam ajansında (ya da dijital ajansta) yapmayı planlıyorum. 

Otomotiv sektöründe deneyimli ve bilgili, pazarlamaya hevesli yaratıcı bir stajyer arayışında olanlarla şimdiden linkedin'den iletişime geçebiliriz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi yorumlarda paylaşın..