12 Temmuz 2012 Perşembe

James Bond ve Otomobilleri

Küçüklüğümden beri James Bond filmlerini severim ve sıkı takipçisiyimdir. Bu durumda Bond filmlerinin içinde bolca özel otomobil olmasının etkisi olabilir tabii. Malum her filminde aksiyon sahnelerinin olmazsa olmazı otomobiller.. Her ne kadar 22 filmin coğunu seyretmiş olsam da yaşım gereği özellikle Pierce Brosnan zamanındaki özel donanımlı (cep telefonundan kontrol edilebilen, füze atabilen..) BMW'leri ve eski filmlerindeki otomobillere göre daha standart özelliklere sahip olsa da son iki filmdeki Aston Martin DBS'i diğerlerine kıyasla çok daha fazla severim. Serinin 50. yıldönümüne denk gelen 26 Ekim 2012 günü 23. Bond filmi Skyfall gösterime giriyor. Skyfall'da hangi otomobilleri göreceğimiz bilinmez ama bu zamana kadar çekilen filmlerde Bond'a hizmet etmiş otomobilleri güzel bir infografik ile hatırlamak isterseniz buradan başlayıp sayfanın en altına doğru ufak bir yolculuk gerçekleştirebilirsiniz.
Gönül isterdi ki bu infografiği ben hazırlamış olayım ama durum böyle değil. Webde ufak bir araştırma sonucu CarBuzz sitesinden edindim bu infografiği.  
Bu arada benim cep telefonu ile uzaktan kontrol edilen güzelim BMW 7 Serisini bu infografiğe dahil etmemişler ne yazık ki. O yüzden ben filmden ek bir paylaşım yapıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi yorumlarda paylaşın..