23 Aralık 2014 Salı

Nissan Yol Yardım'a Benden 10 Tam Puan!

Akselerasyon'un sosyal medya hesaplarını da takip ediyorsanız, geçtiğimiz haftalarda küçük bir kaza atlattığımdan haberdarsınızdır. Nissan Qashqai 1.6 dCi X-Tronic ile beraberken bir akşam karanlık bir yoldaki belediye çukuruna tanrı misafiri oldum. Habersiz gelişimden memnun olmayacak ki o belediye çukuru lastiğimi patlattı...
Bir çukurun yaptığı. Neyse ki Nissan Yol Yardım'ın hızlı ve başarılı yol yardım hizmeti, canımızın sıkılmasını engelledi. 
Aktif olarak kullandığım Kayışdağı-Batı Ataşehir yolunda bir gün önce olmayan çukura girdikten sonra içimden "Lastik patlatacak cinsten bir çukurdu" diye geçiriyordum ki Qashqai cümlemi bitirmemi beklemedi. Sol ön lastik için lastik basınç uyarısı verdi. Saniyeler içinde lastiğin havası indi ve otomobil hafif hafif titremeye başladı. Hemen kenara çekip kontrol ettim.

Gerçekten de sol ön lastiğin içinde hava kalmamıştı. Çukurun sivri bir köşesi lastiği yırttığı için lastik aniden sönmüştü. Daha önce böyle bir durumla karşılaşmadığım ve otomobil de test otomobili olduğu için ne olur ne olmaz diye düşünüp, ilk iş Nissan Yol Yardım'ı aradım. 

Call centerdaki güzel sesli bayan, aracın şasi numarasından modelini tayin edip lokasyonumu ve kazanın içeriğini de öğrendikten sonra telefonu kapatmadan beni en yakın yetkili servis görevlisine bağladı.Çok değil, yaklaşık 2-3 dk içinde telefonu kapatıp yol yardım ekibinin gelmesini beklemeye başladım. 
Kadir Abi'yle birlikte hatıra pozu çektirmeden olmaz :)
Telefonu kapattıktan 30dkyı biraz geçmişti ki Nissan Gülan Otomotiv'den Abdülkadir Direk, Türkiye'de satışa sunulmayan Nissan Primastar'ıyla yanımda belirdi. Nissan Primastar, Opel Vivaro ve Renault Trafic tek yumurta üçüzü. Trafic ve Vivaro'nun aksine Primastar Türkiye'de hiç satışa sunulmadı. Buna rağmen Nissan Türkiye, sadece Nissan Yol Yardım ve teknik servis ekiplerinin kullanması için Türkiye'ye 50 adet Primastar getirtmiş.

Bu arada Kadir Abi, o gelene kadar benim yavaş yavaş sökmeye başladığım patlak lastiği Qashqai'de sunulan küçük boy stepne ile değiştirdi. Lastik değişiminin üstüne bir süre de muhabbet ettikten sonra tekrar yola çıkabildim. Bu talihsiz olay sayesinde, istemeden de olsa Nissan Yol Yardım'ı gerçek şartlarda test etmiş oldum. Hem call center'ın sorunsuz çalışması hem de saha ekibinin verdiği hızlı ve güleryüzlü hizmet sayesinde benden 10 tam puanı kaptılar! Kadir Abi'ye buradan bir kez daha teşekkürlerimi ileteyim :)

--Ek Bilgi--

Bu arada, bundan böyle test yazılarında otomobildeki stepnenin tam boy mu yoksa küçük boy mu olduğuna da değinmeyi planlıyorum. Küçük stepne modası, otomobil üreticileri arasında maliyet kaygılarından dolayı giderek yaygınlaşıyor. Küçük stepneyi standart sunan bazı marka/modellerde ek ücret ödeyerek tam boy stepneye sahip olabiliyorsunuz.. 

--Ek Bilgi--


Bu da bir anımız olarak tarihteki yerini alsın.. Herkese kazasız ve keyifli yolculuklar. Özellikle önümüzdeki yılbaşı tatilinde yoğun trafiğe ve gizli "belediye çukur"larına aman dikkat..
Nissan Qashqai 1.6 dCi X-Tronic'in detaylı test yazısı önümüzdeki günlerde Akselerasyon'da olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi yorumlarda paylaşın..